Povpraševanje |
Intranet
Spletni sistem, ki omogoča optimizacijo in informatizacijo osnovnih postopkov upravljanja manjših podjetij.
Paket vsebuje orodja, ki vam bodo pomagala pri opravljanju osnovnih dejavnosti upravljanja podjetja: baza strank, vodenje računov, potni nalogi, vodenje ur zaposlenih ter evidenca kadrov in njihove pravice.
Baza strank
V okviru baze stran bo uporabnik lahko vodil podatke o podjetjih in fizičnih osebah, s katerimi posluje. Uporabnik bo v sistem lahko vpisoval osnovne podatke podjetja/fizične osebe, njihove kontaktne podatke, davčno in matično številko ter opombe. Baza strank bo služila kot podlaga za ostale funkcionalnosti, ki jih ponuja sistem. Podatki iz baze strank bodo uporabniku služili za izdelavo in izdajanje predračunov in računov. |
Bistvene lastnosti aplikacije za direktorja:
Bistvene lastnosti aplikacije za zaposlene:
|
|
Vodenje in izdaja računov
Modul vodenje in izdaja računov bo uporabniku omogočal, da bo lahko izdeloval predračune in račune ter nadziral njihovo pošiljanje in plačevanje. Modul omogoča ustvarjanje več različnih vrst računov in predračunov, ki jih uporabnik lahko uporablja za izdajo računov za različne vrste storitev ali blaga. Za vsako posamezno vrsto računov lahko uporabnik nastavi izgled računa, način določanja številke računa in način določanja sklica računa. Modul omogoča vnašanje in urejanje različnih vrednosti DDV in nastavitev privzetega DDV. Modul nadalje omogoča izdelavo preprostih analiz izdanih računov glede na datum (izdaje, opravljanja storitev ali valute) in glede na vrsto računov ali stranko. |
||
Potni nalogi
Modul omogoča izdelavo potnih nalogov, pri čemer uporabnik lahko ureja šifrante subjektov (vozila, stroškovna mesta) in nastavlja vse spremenljivke potnih nalogov. Modul omogoča nastavitve cene kilometra glede na obdobje veljavnosti, ceno dnevnice glede na obdobje veljavnosti, ceno dnevnice za tujino glede na obdobje veljavnosti, urejanje predloge izgleda potnega naloga. Izdelane potne naloge je mogoče obračunati in natisniti. |
||
Vodenje ur zaposlenih
V okviru modula bo sistem omogočal dve osnovni funkcionalnosti. Prva je vnašanje poročil o delu glede na časovni interval. Tu bo vsak zaposlen poročal o svojem delu, ki ga opravi v delovnem dnevu. Poleg tega pa bo zaposleni lahko generiral poročilo o opravljenem delu v izbranem mesecu. Druga funkcionalnost pa je namenjena tistemu, ki skrbi za nadzor nad delom, ki ga opravlja zaposleni. Ta bo imel vpogled v poročila, ki jih vpisuje vsak zaposleni. Ta poročila bo lahko tudi natisnil. |
||
Upravljanje zaposlenih
Sistem omogoča osebi, ki vodi zaposlene, da le-te dodaja in ureja. V tem sklopu je predvideno vodenje osnovnih podatkov o zaposlenih, določanje njihovih dostopnih podatkov in določanje pravic upravljanja s sistemom. |
||
Upravljanje za več podjetij
Sistem omogoča, da se preko iste aplikacije vodi vsa zgoraj vpisana področja za več različnih podjetij. |
||
Več uporabniških nivojev
Sistem omogoča, da tisti, ki bo določen za skrbnika določenega podjetja ostalim uporabnikom določa njihove pravice glede vpogleda in urejanja posameznih področij aplikacije. |
Povzetek: Intranet je orodje, ki vam bo prineslo optimizacijo opravljanja najbolj osnovnih procesov vodenja podjetja in olajšalo opravila kot so izdajanje računov, vodenje strank in nadzor nad delom zaposlenih. Sistem vam bo poleg prihranka na času prinesel tudi način boljšega nadzora nad zaposlenimi in posledično njihovo večjo učinkovitost. |
KONTAKTNI PODATKI |
|
PLAN e d.o.o. Na Kresu 3 4228 Železniki |
E: intranet@plan-e.si T: +386 (0)590 80 980 F: +386 (0)590 80 988 |
Povpraševanje |
|
|
|
|
© PLAN e d.o.o. Objavljene cene ne vsebujejo DDV. | Omogoči piškotke | Kazalo strani | Splošni pogoji uporabe | INO 2013 - 2014 MGRT |